ترجمتن ، ارائه خدمات ترجمه و بازخوانی

ترجمتن سامانه ارائه خدمات ترجمه و بازخوانی به شیوه اروپایی در ایران میباشد .

ترجمتن ، ارائه خدمات ترجمه و بازخوانی

ترجمتن سامانه ارائه خدمات ترجمه و بازخوانی به شیوه اروپایی در ایران میباشد .

  • ۰
  • ۰

ترجمتن: خدمات ترجمه در سراسر ایران

ما برای خدمات ترجمه فقط از مترجمان انسانی حرفه ای استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که ترجمه هایی با کیفیت بالا به شما ارائه می دهیم. اکثر مترجمین ما چندین سال سابقه ترجمه حرفه ای در زمینه های مختلف دارند.

از قابلیت های ویژه ترجمتن، خدمات بازخوانی ترجمه است که با هدف بررسی و تصحیح خطاهای ترجمه قرار داده شده است. استفاده از قابلیت بازخوانی باعث می شود تا متن ترجمه شده روشن و دقیق و عاری از هر گونه ابهام و اشتباه نظیر اشتباهات املایی و دستوری باشد و همچنین بررسی می شود که تمامی لغات به ویژه لغات تخصصی به درستی ترجمه شده باشند.

در ترجمتن کیفیت تمامی ترجمه ها تضمین شده و هزینه مترجم پس از تأیید مشتری داده خواهد شد. مشتری تا یک هفته فرصت دارد تا عدم نارضایتی خود از کیفیت ترجمه را اعلام کند. پس از آن کیفیت ترجمه توسط تیم واحد پایش کیفیت بررسی شده و در صورت تأیید عدم کیفیت، وجه دریافتی به مشتری عودت داده شده و یا ترجمه توسط مترجم دیگری انجام داده خواهد شد.

شما می توانید در ترجمتن زمان و هزینه ترجمه خود را در 5 ثانیه برآورد کنید. برای این کار پس از انتخاب زبان و آپلود فایل، سیستم به صورت خودکار تعداد کلمات متن را محاسبه کرده، سپس تعدادی مترجم مرتبط با زمینه تخصصی متن را همراه با زمان و قیمت های پیشنهادی آنها به شما نمایش می دهد و شما می توانید با توجه به زمان و قیمت های ارائه شده مترجم مورد نظر خود را انتخاب نمائید.

ما از لحاظ امنیتی، اهمیت حفظ حریم خصوصی مشتریان خود را می دانیم، به خصوص زمانی که مشتری درخواست ترجمه اسناد مربوط به کسب و کار شخصی و یا محرمانه دارد. هدف ما ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان است. بنابراین، ما حداکثر اقدامات احتیاطی را برای ایمنی و امنیت تمامی مدارک مشتری انجام می دهیم. ما هیچکدام از اطلاعات و مدارک مشتری را با فرد دیگری به اشتراک نمی گذاریم.


خدمات ترجمه

ارائه خدمات ترجمه در شهرهای مختلف

ترجمتن کلیه‌ی خدمات ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی کتاب، ترجمه اسناد و مدارک، ترجمه وبسایت، ترجمه کاتالوگ و بروشور و... را در تمامی استان ها از جمله ترجمه در تهران، ترجمه در کرج، ترجمه در اصفهان، ترجمه در مشهد، ترجمه در تبریز، ترجمه در شیراز، ترجمه در اهواز، ترجمه در قم، ترجمه در کرمانشاه، ترجمه در رشت، ترجمه زاهدان، ترجمه در کرمان، ترجمه در اراک، ترجمه در همدان، ترجمه در یزد، ترجمه در اردبیل، ترجمه در بندرعباس، ترجمه در زنجان، ترجمه در قزوین، ترجمه در سنندج، ترجمه در خرم‌ آباد، ترجمه در گرگان، ترجمه در ساری، ترجمه در بجنورد، ترجمه در بندر بوشهر، ترجمه در بیرجند، ترجمه در ایلام، ترجمه در شهر کرد، ترجمه در سمنان، ترجمه در یاسوج و سایر شهرهای مختلف ایران ارائه می دهد.

  • ۹۸/۰۴/۳۱
  • ترجمتن ارائه خدمات ترجمه و بازخوانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی