ترجمتن ، ارائه خدمات ترجمه و بازخوانی

ترجمتن سامانه ارائه خدمات ترجمه و بازخوانی به شیوه اروپایی در ایران میباشد .

ترجمتن ، ارائه خدمات ترجمه و بازخوانی

ترجمتن سامانه ارائه خدمات ترجمه و بازخوانی به شیوه اروپایی در ایران میباشد .

  • ۰
  • ۰

ترجمه مقاله تخصصی نیازمند فرد متخصص و علم شناس همان حوزه است که به زبان مبدأ و مقصد تسلط داشته باشد. علم در جهان به صورت روز افزون در حال پیشرفت می باشد. به همین دلیل دانستن زبان انگلیسی یکی از مهم ترین روش ها برای دستیابی به اطلاعات روز جهان می باشد. اما اگر تسلط زیادی بر زبان انگلیسی ندارید، نباید نگران باشید، زیرا می توانید مقالات مهم خود که نیاز به ترجمه ی آنها دارید را به مترجمین کاردان و متخصص بسپارید تا در کمترین زمان ممکن بهترین کیفیت را با ترجمه ای روان و سلیس دریافت نمایید. علم برق گستره ی زیادی دارد و از گرایش های زیادی نیز تشکیل شده است از این رو ترجمه مقاله برق باید توسط فرد متخصص و زبان شناس صورت پذیرد.

 

رشته برق دارای شاخه های زیادی همچون قدرت، الکترونیک، مخابرات و … می باشد که هر مقاله با توجه به شاخه آن دارای اصطلاحات ویژه ای نیز می باشد، به همین علت باید در ترجمه ی چنین مقالاتی بسیار دقت نمود و یا آن را به یک فرد متخصص سپرد تا متن ترجمه شده عاری از هرگونه اشتباه باشد.

 

تیم ترجمتن از افراد متخصص در زبان و دارای سابقه در رشته های مختلف تشکیل شده است که رشته برق نیز جزو تخصص های این تیم می باشد، پس بدون هیچ نگرانی می توانید، مقاله یا کتاب خود را به ما بسپارید و ترجمه فوری آن را دریافت نمایید.

گرایش های برق قابل ترجمه توسط تیم ترجمتن

همانطور که گفتیم تیم ترجمتن دارای یک تیم متخصص در زبان انگلیسی در تمام زمینه ها و رشته ها می باشد، ترجمه مقاله برق نیز از این قائده مستثنی نمی باشد. پس می توانید تمام مقالات مورد نیاز خود را که در تمام گرایش های رشته برق هستند، بدون نگرانی به ما بسپارید. گرایش های مهمی که در برق وجود دارند و توسط تیم ما به صورت انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی ترجمه می شوند عبارت اند از : مدارهای مجتمع الکترونیک، افزاره‌های میکرو و نانوالکترونیک، سیستم‌های الکترونیک دیجیتال، سیستم‌های قدرت، الکترونیک قدرت و ماشین‌های الکتریکی، برنامه‌ریزی و مدیریت سیستم‌های انرژی، سامانه‌های برقی حمل و نقل، مخابرات میدان و موج، مخابرات نوری، مخابرات سیستم، مخابرات امن و رمزنگاری، شبکه‌های مخابراتی و کنترل.

ترجمه تخصصی مقاله برق برای ISI

سایت ترجمه تخصصی آنلاین ترجمتن تخصص زیادی در ترجمه مقالات ISI دارد، اگر شما دانشجوی رشته برق هستید و نگران تأیید نشدن مقاله خود در سایت ها و مجلات علمی هستید و از مشکلات و قوانین ثبت مقاله در اینگونه سایت ها آشنایی ندارید، می توانید ترجمه تخصصی مقاله برق خود را به ما بسپارید تا با مشاوره و ترجمه دقیق تیم ما، هرچه سریع تر یک مقاله علمی در سایت معتبر ثبت کرده باشید. همچنین این سایت ها معمولا از نظر کپی رایتینگ نیز مقاله ها را مورد ارزیابی قرار می دهند تا به صورت کامل رعایت شده باشد، تیم ترجمتن چند نیرو در زمینه پارافریز و بازنویسی در زبان انگلیسی دارد که بسیار متبحر هستند. اگر نیاز به چنین ترجمه هایی دارید می توانید درخواست کنید تا ما با کمک نیرو های متخصص پارافریز مقاله تخصصی را برای شما انجام بدهیم.

ترجمه کتاب رشته برق

یکی دیگر از خدماتی که سایت ترجمتن ارائه می دهد ترجمه کتاب است، ترجمه کتاب های تخصصی رشته برق تخصص ویژه ای می خواهد، زیرا فرد مترجم هم باید در زبان مبدأ و مقصد متبحر بوده و هم از مسائل و مطالب کتاب سر رشته داشته باشد. تیم ما در ترجمه کتاب های تخصصی ید طولایی داشته و یکی از با سابقه ترین مترجمان کتاب های تخصصی می باشد. ما برای ترجمه کتاب های رشته برق نیز از دو یا چند مترجم استفاده می کنیم که هم سرعت ترجمه بالا تر رفته و هم یک متخصص رشته برق در کنار متخصص زبان بتوانند ترجمه ی بهتری را ارائه بدهند. لازم به ذکر است که یک ویراستار و بازنویس نیز به کار آن ها نظارت خواهد داشت و از نظر نگارشی کتاب را مورد بررسی قرار خواهد داد تا بهترین کیفیت را برای شما به ارمغان بیاوریم. هزینه های این گونه ترجمه نیز مانند سایر ترجمه های تخصصی ما می باشد و نیازی به پرداخت هزینه بیشتر توسط مشتری نخواهد بود.

خدمات ویژه ترجمتن در ترجمه مقالات رشته برق

خدماتی که تیم ترجمتن برای شما انجام می دهد شامل ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی است اما زبان های دیگر را نیز پشتیبانی می کند و اگر یک مقاله با زبان مبدأ دیگری نیز داشته باشید می توانید با مشورت با مشاورین ما در صورت درخواست برای شما ترجمه نماییم. ترجمه مقاله تخصصی به منظور گرفتن رتبه علمی در سایت ها و ژورنال های بین المللی نیز یکی دیگر از توانمندی های سایت ترجمتن می باشد که با هزینه ی معقول و مناسب می تواند بهترین کیفت ترجمه مقاله را در اختیار شما قرار دهد. پس مقاله خود را بدون هیچ نگرانی به ما بسپارید تا بهترین ترجمه ممکن را دریافت نمایید.

 

یکی دیگر از خدماتی که ما ارائه می دهیم ترجمه کتاب ها و مقالات دانشجویی برای انجام پروژه های کلاسی و پژوهش های سر دستی می باشد که در صورت درخواست شما با دادن موضوع یا متن انگلیسی برای شما تهیه خواهد شد.

برآورد هزینه ترجمه مقاله برق

برآورد هزینه در سایت ترجمتن رایگان بوده و این تضمین را می دهیم که مناسب ترین هزینه را برای شما در نظر گرفته ایم ، برای برآورد هزینه ترجمه می توانید با ما در ارتباط بوده و با فرستادن متن زبان اصلی خود به ما، در کمتر از چند دقیقه هزینه ی مورد نظر را دریافت نمایید. پس از برآورد هزینه و پرداخت وجه توسط مشتری تیم ترجمه کار خود را شروع کرده و در کمترین زمان ممکن متن با کیفیت و ویراستاری شده را تقدیم شما خواهد نمود. پس نگران باشید و در صورت درخواست ترجمه هرگونه متن تخصصی رشته برق می توانید از متخصصین این حوزه در سایت ترجمتن بهره مند شوید.

  • ۹۸/۱۰/۱۱
  • ترجمتن ارائه خدمات ترجمه و بازخوانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی