ترجمتن ، ارائه خدمات ترجمه و بازخوانی

ترجمتن سامانه ارائه خدمات ترجمه و بازخوانی به شیوه اروپایی در ایران میباشد .

ترجمتن ، ارائه خدمات ترجمه و بازخوانی

ترجمتن سامانه ارائه خدمات ترجمه و بازخوانی به شیوه اروپایی در ایران میباشد .

  • ۰
  • ۰

اهمیت ترجمه انگلیسی به فارسی

ترجمه انگلیسی به فارسیتعداد کسانی که زبان مادری شان انگلیسی است امروزه به بیش از 380 میلیون نفر میرسد همچنین تعداد افرادی که زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم انتخاب کرده اند به بیش از یک میلیارد نفر رسیده است . گستردگی زبان انگلیسی به عنوان زبان مادری و زبان ثانویه و همچنین اهمیت آن در زمینه های سیاسی، اقتصادی، نظامی، صنعت، فرهنگی و علمی باعث شده که این زبان به عنوان یکی از کاربردی ترین زبان های دنیا به شمار آید. این گستردگی سبب شده زبان انگلیسی برای همه افراد به خصوص دانشجویان و پژوهشگران اهمیت بالایی داشته باشد و زبان انگلیسی را به عنوان زبان علم قلمداد شود.

به همین علت صحبت کردن و درک متون زبان انگلیسی برای افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. اکثر افراد به علت نیاز به ترجمه انگلیسی به فارسی یا فارسی به انگلیسی از ترجمه های آنلاین رایگان ماشینی استفاده میکنند که با وجود پیشرفت های چشمگیر در این زمینه هنوز این تکنولوژی به خصوص برای زبان فارسی بسیار ناقص است و به هیچ عنوان پاسخگوی نیاز کاربران دانشگاهی یا تجاری نخواهد بود. چالش ها و دشواری های ترجمه انگلیسی به فارسی به خصوص وقتی که نیاز به ترجمه تخصصی داشته باشید بسیار بزرگتر خواهد بود و گاها رسیدن به نتیجه مطلوب توسط ترجمه های آنلاین رایگان غیر ممکن است.

ترجمه انگلیسی به فارسی


سرویس ترجمه انگلیسی به فارسی ترجمتن

سامانه ترجمه تخصصی ترجمتن با ارائه سرویس ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی سعی کرده است با خدمات با کیفیت در این عرصه به رفع نیاز کاربران در زمینه خدمات ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و بالعکس بپردازد .

به علت وجود چالش های و مشکلات فراوان در ترجمه صحیح انگلیسی به فارسی سایت ترجمه تخصصی ترجمتن سعی کرده است که با گردآوردن مترجمانی که علاوه بر اصول و ساختار کلی ترجمه، آشنایی و شناخت کافی به فرهنگ و آداب اجتماعی زبان انگلیسی داشته باشند تا بالاترین کیفیت ترجمه در متن نهایی تحویلی به شما لحاظ شود.

 

برخی از خدماتی که ترجمتن در زمینه ترجمه انگلیسی به فارسی ارائه میدهد به شرح زیر میباشد :

ترجمه متون عمومی:

مقالات و متون عمومی، نشریه ها، روزنامه ها،‌ نامه ها و ایمیل ها و سایت های اینترنتی از فارسی به انگلیسی و از انگلیسی به فارسی.

ترجمه متون علمی و تخصصی:

مقالات ژورنال های تخصصی، مقالات عرضه شده در کنفرانس ها، ترجمه کتاب های دانشگاهی، ترجمه درسنامه ها، جزوات و اسلاید های آموزشی در رشته های مختلف، ترجمه مقالات ISI، ترجمه کاتالوگ ها و دفترچه های راهنمای تخصصی و ترجمه زیرنویس برنامه ها و فیلم های علمی جهت نمایش در دانشگاه ها و مراکز معتبر از فارسی به انگلیسی و از انگلیسی به فارسی.

ترجمه متون تجاری:

آگهی های بازرگانی، قراردادهای تجاری، معرفی محصولات و خدمات به زبان انگلیسی.
ترجمه انگلیسی به فارسی متون تجاری ، قرار دادهای تجاری ، کاتالوگ های معرفی محصولات و خدمات

 

سایت ترجمه تخصصی ترجمتن در جهت ارائه خدمات با کیفیت به شما موضوعات مهمی را مورد توجه قرار داده است که از جمله به جذب مترجمان حرفه ای و ارزیابی و کنترل کیفی متون ترجمه شده میتوان اشاره کرد. تمامی این فعالیت ها باعث شده است که نتیجه نهایی پروژه های ترجمه شده در ترجمتن در بالاترین سطح کیفی قرار داشته باشد و مشتریان ما با خیال آسوده به ثبت سفارش ترجمه خود بپردازند.

 

اگر نیاز به ثبت سفارش ترجمه انگلیسی به فارسی دارید میتوانید بدون نیاز به ثبت نام ،در کمتر از 5 ثانیه برآورد هزینه ترجمه خود را انجام دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی